Saturday 10 July 2010

پرچہ مطالعہ پاکستان 2010

5 comments
ایک ٹیکسٹ میسج ملا۔ پڑھ کر فیصلہ نہیں کر پائی کہ ہنسنا چاہئیے یا رونا :humm



پرچہ مطالعہ پاکستان 2010


1۔ پاکستان میں لوڈ شیڈنگ اور blood-shedding کا میکانیہ(نظام) بیان کریں۔
2۔ چینی کا ذائقہ کیسا ہوتا ہے؟ مفصل نوٹ لکھیں۔
3۔ روٹی سے کیا مراد ہے نیز روٹی اور شہباز شریف کا آپس میں کیا تعلق ہے؟
4۔ خود کش جیکٹ کی ساخت شکل بنا کر واضح کریں۔ خود کش جیکٹ کا استعمال تفصیل سے لکھیں۔
5۔ پٹرول کیا ہوتا ہے اور کس مقصد کے لئے استعمال ہوتا ہے؟
6۔ پاکستان کا کون سا حصہ ابھی تک امریکہ کے نام نہیں کیا گیا؟
7۔ آٹا اور فاٹا کے مابین فرق بیان کریں۔


:sadd:

5 comments:

  • 10 July 2010 at 22:51

    جواب حاضر ہيں
    1 ۔ دونوں حکمرانوں کی مہربانی کا نتيجہ ہيں
    2 ۔ چينی ميٹھی ہوتی ہے اگر اپنے گھر ميں ہو
    3 ۔ روٹی وہ ہے جو نہ ملے تو کيک کھاتے ہيں ۔ شہباز شريف کا اُس روٹی سے تعلق ہے جو ميں اپنی رہائش گاہ کے قريبی تندور سے 2 روپے کی ايک لاتا ہوں اور مزے لے کر کھاتا ہوں
    4 ۔ نہيں آتا
    5 ۔ پٹرول پٹرول پمپ پر ملتا ہے کيونکہ ميں وہيں سے گاڑی ميں ڈلواتا ہوں
    6 ۔ ميرا دل
    7 ۔ آٹا گھر ميں لاتے ہيں اور فاٹا جاتے ہيں
    آپ روئيں يا ہنسيں کسی کو کوئی فرق نہيں پڑے گا ۔ البتہ مجھے ايس ايم ايس بھيجنے والے يا والی کی عقل پر رونا آ رہا ہے

  • 11 July 2010 at 00:29

    انکل دو روپے والی روٹی غريبوں کے ليے ہے آپکے ليے نہيں

  • 11 July 2010 at 08:20

    اسماء صاحبہ
    اس روٹی پر لکھا تو نہيں کہ يہ غريبوں کيلئے ہے ۔ ويسے تو ہمارے صدر صاحب بھی بہت غريب ہيں ۔ ميں تو دو روپے کی روٹی اور 40 روپے کلو کدو خريدتا ہوں ۔ بجلی گيس اور ٹيليفون کے بل بھی ديتا ہوں ۔ باقی سب کچھ بھی اپنے پيسوں سے خريدتا ہوں ۔صدر صاحب کو سب کچھ حکومت مفت ديتی ہے 1000 ولائتی سوٹ بھی درآمد کر کے مفت صدر صاحب کو ديئے تھے

  • 11 July 2010 at 12:49

    السلام علیکم ورحمۃ وبرکاتہ،
    حکمرانی چیزہی ایسی ہےکہ مزے ہی مزے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ :clap :clap

    والسلام
    جاویداقبال

  • 13 July 2010 at 16:11

    کیا الیکٹرانک میڈیا کافی نہیں ہے پاکستان کا یہ چہرہ دکھانے کو؟ :smile

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔